Siekiant užtikrinti aukštą teikiamų paslaugų kokybę, danija.lt svetainėje yra naudojami slapukai (angl. cookies). Išjungdami šį pranešimą arba toliau naršydami šioje svetainėje sutinkate su danija.lt slapukų naudojimo politika Privatumo politika ir slapukai
x

D.U.K

Jeigu domitės konkrečia preke ir Jums iškilo klausimų ar norite sužinoti, kada užsakytos prekės bus pristatytos, rašykite mums el. paštu info@famclub.lt arba skambinkite telefonu +370 647 20933. Užsakymai internetu ir elektroniniai laiškai adresu info@famclub.lt priimami bet kuriuo paros metu. Į Jūsų skambučius ir elektroninius laiškus atsakysime darbo dienomis nuo 8:00 iki 17:00 val.

Ne, šiuo metu šios galimybės nėra, tačiau ši funkcija galbūt bus įdiegta ateityje.

Galima apžiūrėti FamClub parduotuvėse, esančiose visoje Lietuvoje, tačiau famclub.lt ir parduotuvių asortimentas ne visiškai sutampa, tad galite nerasti famclub.lt patikusios prekės fizinėje parduotuvėje.

Gavus Jūsų užsakymą, Jūsų nurodytu el. pašto adresu išsiunčiamas el. laiškas, patvirtinantis užsakymo gavimą. Jei padarėte užsakymą ir po kelių valandų nurodytu pašto adresu laiško negavote, patikrinkite el. šiukšlių katalogą (angl. spam box, junk mail ir pan.), jei ir ten laiško nerandate - užsakymas atliktas neteisingai.

Jeigu gavote užsakymo gavimą patvirtinantį laišką, galite būti tikri, jog užsakymas yra vykdomas. Nė vienas užsakymas nėra praleidžiamas ar pamirštamas.

Kai užsakymas išsiunčiamas, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Galima, jei Jums nebuvo pranešta, kad prekės jau išsiųstos. Pageidautina, kad apie užsakymo panaikinimą praneštumėte kuo anksčiau el. paštu arba telefonu.

Famclub.lt parduotuvėje prekes galima užsisakyti tik internetu. Tačiau kilus klausimams visada galite skambinti arba rašyti el. paštu.

Perkant avalynę ir priežiūros priemones famclub.lt atsiskaityti galima šiais būdais:



• Naudojant internetinę bankininkystę Swedbank, SEB, Luminor.



• Banko pavedimu - pasirinkus šią apmokėjimo formą Jums reikės pervesti pinigus į žemiau nurodytas UAB “Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitas dar prieš pristatant prekę.

Įmonės rekvizitai:

Įmonė - UAB „Šiuolaikinės mados centras“

Įmonės kodas: 186716891

Adresas: J. Balčikonio g. 9, LT-08247 Vilnius, Lietuva


Sąskaitų numeriai.:

“Swedbank” LT637300010138594171
„SEB“ LT647044060001742230
„Luminor“ LT544010051002022262

Tik gavus apmokėjimą išsiųsime prekes.



• Grynaisiais – Jums reikės sumokėti kurjeriui pristačius prekes į namus (jei užsakymo suma ne daugiau kaip 870 eurų). Esant galimybei, prašome turėti tikslią sąskaitoje nurodytą sumą (be grąžos) arba galėsite atsiskaityti kurjeriui banko kortele.

Prisijunkite prie savo Famclub.lt paskyros ir peržiūrėkite „Mano duomenys“ skiltį. Skyrelyje „Užsakymų istorija“ galite matyti ar užsakymas apmokėtas. Jei apmokėta ne visa užsakymo suma, užsakymo statusas bus „NEAPMOKĖTAS“. Užsakymas bus „APMOKĖTAS“, kai matysime, kad visa užsakymo suma pervesta į UAB „Šiuolaikinės mados centras“ sąskaitą.

Jei nepavyko sėkmingai apmokėti per elektroninę bankininkystę (nutrūko interneto ryšys ar pamiršote slaptažodžius), susisiekite su Famclub.lt klientų aptarnavimo vadybininku el. paštu info@famclub.lt arba telefonu +370 650 30 914.

Klientui sąskaita faktūra yra išsiunčiama kartu su preke.

Lietuvos teritorijoje avalynės pristatymas yra nemokamas! Jeigu užsakymo suma mažesnė nei 8,69 EUR, siuntos pristatymo kaina – 5 EUR. Neringos gyventojams siuntą galime pristatyti tik į Lietuvos pašto skyrių, su DPD pristatymas vykdomas tik iki sandėlio Klaipėdoje. Pristatymo kaštus Famclub.lt kompensuoja savo sąskaita, todėl prekės dėl to nepabrangsta.

Išsiuntus Jūsų užsakymą, apie tai Jus informuojame automatiniu pranešimu. Prieš pristatant siuntą su Jumis susisieks kurjeris ir galėsite susitarti dėl tikslaus pristatymo laiko.

Prekių pristatymo laikas 1 – 3 darbo dienos.

Jeigu jums netiko prekės dydis, prekę pasikeisti galima bet kurioje fizinėje FAMCLUB parduotuvėje. Jeigu tokios galimybės neturite - grąžinkite netikusio dydžio prekę ir iš naujo užsisakykite pageidaujamą dydį.

Pirmiausia reikia kreiptis el. paštu info@famclub.lt ir paaiškinti situaciją. Būtų gerai, jeigu pateiktumėte vaizdinę medžiagą.

Brokuotos prekės iš famclub.lt parduotuvės grąžinamos/pakeičiamos nemokamai. Brokuotą prekę galima grąžinti į artimiausią fizinę FamClub parduotuvę.

Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinami grynaisiais (išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų sąskaitą per 14 dienų).

Geros kokybės, tačiau nepatikusias prekes galima grąžinti per 30 dienų nuo užsakymo pateikimo dienos, tačiau tik tada, jei įsigyta prekė nebuvo dėvima.

Grąžinimo būdai:

• Į parduotuvę. Norėdami prekę grąžinti į parduotuvę užtenka turėti sąskaitą faktūrą, kurią gavote su preke arba užtenka žinoti užsakymo numerį, avalynę galite nunešti į Jums patogiausią FamClub parduotuvę. Parduotuvėje pinigai Jums bus grąžinti grynaisiais. Išskirtiniais atvejais Jums teks palikti prekę parduotuvėje, o pinigai bus pervesti į Jūsų banko sąskaitą per 14 dienų.
• Paštu. Užpildykite grąžinimo formą, kuri buvo pridėta prie Jūsų įsigytos prekės. Šią formą įdėkite į dėžutę kartu su grąžinama preke. Dėžutę tvarkingai užklijuokite ir paruoštą siuntą išsiųskite šiuo adresu:

Parduotuvė FamClub, PC PANORAMA
Saltoniškių g. 9, Vilnius
Lietuva, LT-08105

• Per DPD Pickup. Paruoškite pakuotę pagal aukščiau pateiktą instrukciją. Vėliau ant dėžutės priklijuokite vieną etiketę su barkodu (ją gavote kartu su užsakyta preke), antra etiketė lieka Jums. Jeigu grąžinamą prekę įpakuojate į internetinės parduotuvės maišą, būtinai nuimkite seną kortelę su adresu. Tvarkingai paruoštą siuntą pristatykite į Jums artimiausią DPD Pickup siuntų tašką ar terminalą.

Paieška